Handleiding bij het retourneren van een product:

Toch niet tevreden over een aangeschaft product?

Of is het product onverhoopt defect? Dat vinden wij erg vervelend!

We lossen het dan ook graag voor u op.

 

Meld uw retour-verzoek als volgt bij ons aan:

1. Ga naar de webwinkel en stuur ons een email om uw retour aan te melden , Let op retour sturen kan  onder de volgende voorwaarden :

2.  Stuur het product binnen 14 dagen in de originele en onbeschadigde verpakking aan ons terug

3.. Vermeld altijd in uw email om welk ordernummer het gaat, en artikelnummer van het product  wat u retour stuurt

4.. Print de retourbon en stuur deze met het pakket mee,  u vindt het retouradres op de retourbon

5. Alleen volledig ingevulde retourbonnen met reden van retour worden in behandeling genomen 

6. Na ontvangst van het pakket doen wij ons best om de afhandeling hiervan zo snel mogelijk uit te voeren.

7. We houden u via  email van de status op de hoogte.

 

Belangrijk: de kosten voor het terugsturen komen voor uw eigen rekening.

U bent er zelf verantwoordelijk voor dat het product bij ons aankomt dus we adviseren om aangetekend of met een track en trace te versturen.

Wij sturen u het gerepareerde / vervangende product op onze kosten terug, of maken het bedrag over op het rekeningnummer of op uw creditcard waarmee u heeft betaald 

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 18-02-2020 - De olifant knuffeldoek besteld, goede en snelle service!
    Kreeg er nog...  lees meer
  • 31-01-2020 - Vorige week de Unicorn stoelverhoger besteld en binnen 4 dagen...  lees meer
  • 27-11-2019 - Geweldig wat een service. Ik zag een schattig rompertje maar...  lees meer
Plaats een bericht

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

© 2015 - 2020 Ukkiesplace | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel